نیوکمپ تغییر کرد؛ رونمایی از نام جدید ورزشگاه بارسلونا

حقیقت بارسلونا در تلاش است تا بخشی از درامد حق پخش و درآمدهای تبلیغاتی خود را در سالهای آینده به فروش برساند.

بارسلونا رسما نام ورزشگاه خود را به “اسپاتیفای نیوکمپ” تغییر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بارسلونا به علت مشکلات مالی خود مجبور شد که نام ورزشگاه خود را تغییر بدهد تا اسپانسر جدیدش که اپلیکیشن اسپاتیفای است، نام خود را روی این ورزشگاه بگذارد. در حقیقت تصمیم بارسلونا در ابتدا با انتقادهای هواداران قدیمی و سنتی همراه شده بود اما بعد از آن که هواداران بارسا فهمیدند که شرایط مالی این باشگاه به شدت بحرانی است و اوضاع به شدت وخیم است، نظر خود را تغییر دادند.

در حقیقت بارسلونا در تلاش است تا بخشی از درامد حق پخش و درآمدهای تبلیغاتی خود را در سالهای آینده به فروش برساند. لاپورتا مجوز این کار را در رای گیری از هواداران بارسلونا به دست آورده است و می خواهد با کاهش مشکلات مالی وارد بازار نقل و انتقالات شود و خریدهایی نظیر کریستنسن، کسیه، لواندوفسکی و برناردو سیلوا را نهایی کند و شرایط تیم کاتالان را سر و سامان ببخشد.

بارسلونا از روز اول ژولای به صورت رسمی نام ورزشگاه خود را به “اسپاتیفای نیوکمپ” تغییر داده است که تصاویری از نمای بیرونی ورزشگاه منتشر شده که نشان از استفاده این باشگاه از اسم جدید ورزشگاه خود  با اسپانسر جدیدش دارد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

بمب نقل و انتقالات لالیگا در راه بارسلونا؛ توافق نهایی انجام شد

دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی بر سر انتقال برناردو سیلوا با مبلغ کمتر از ۸۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.